Werkwijze bij MijnPakketDienst
Graag delen we de onderdelen & de kwaliteiten
Onze klanten versturen werkelijk alles: Express Documenten / Pakketten / Pallets binnen de Benelux of EU of Wereldwijd, en zelfs lengtepakketten. Elke vervoerder heeft zijn eigen specialisme en precies daar begint onze kwaliteit.

In plaats van meerdere vervoerders, contracten en helpdesks regel je bij ons alles via één samenwerking: één contract, één inlogcode, één helpdesk en één factuur. Alle zendingen beheer je vanuit één systeem.
Onze software verenigt alle vervoerders in één platform. Je volgt alle zendingen realtime, hebt alle facturen op één plek en koppelt moeiteloos via API met je webshop of ERP.

Omdat wij samenwerken met vrijwel alle vervoerders, kunnen wij voor elke zending de beste keuze maken: Snelste route, beste prijs of specialistische handling. En alle vervoerders zitten in één softwarepakket. Makkelijker kunnen we het niet maken.

Onze software verenigt alle vervoerders in één platform. Je volgt alle zendingen realtime, hebt alle facturen op één plek en koppelt moeiteloos via API met je webshop of ERP.

Geen losse portals, geen versnipperde administratie. Alles is gecombineerd in één softwarepakket met één helpdesk voor al je vragen. Ongeacht welke vervoerder jouw zending uitvoert: wij helpen je direct. Eén aanspreekpunt voor alles.
En elke week één overzichtelijke factuur voor alle vervoerders tegelijk.

ISO certificering
Wij zorgen voor een hoge kwaliteit van onze dienstverlening en gaan voor een hoge klanttevredenheid. Door dit structureel te toetsen en te verbeteren, houden wij altijd zicht op de beste service voor jou!

Neem dan met ons contact op. Dan kunnen wij kijken wat jouw vraag is en hoe MijnPakketDienst je kan helpen.